Din identitet.
– Hvem er du og hvilken indflydelse har det på dine valg og din adfærd?
Dine overbevisninger.
– Hvilken historie fortæller du om dig selv, og hvilke konsekvenser har det?
Din rolle.
– Hvilken rolle spiller du i organisationen, og gavner den rolle dig?
Dit ansvar.
– Hvilket ansvar tager du, og er det det rigtige ansvar du tager?
Din grundfrygt
– Hvad er du bange for, og hvad forhindrer det dig i at gøre?
Fordeling af tid og energi
– Hvordan balancerer dit tids- og energi regnskab? Går det op, eller er der røde tal?
Undgåelsesmønstre
– Hvad gør du når du ikke er fokuseret og klar på opgaverne?
Dit formål.
– Hvad er formålet med det du gør. Ved at finde formålet, får vi styr på drivkraften, som er den der virkelig sætter skub i motivationen og det giver mening i livet.
Din målsætning.
– Hvilke mål har du for din virksomhed, og for dig selv. Er målene styret af ydre eller indre faktorer, og hvor stor er sandsynligheden for at du når dine mål?
Værdiafklaring.
– Vi afdækker dine værdier for at sikre at du selv er godt funderet i dine værdier og fremstår autentisk. Afdækning af dine værdier vil efterfølgende fungere som et kompas i dit liv og din forretning, og være en hjælpsom rettesnor til alle fremtidige beslutninger.
At give slip på gamle mønstre.
– Når vi ikke når vores mål, eller ikke har succes med vores forehavende, er det oftest fordi vi hænger fast i gamle mønstre, som ikke støtter vores mål.
Derfor vil vi kigge på gamle mønstre, afdække hvad det har givet dig indtil nu og finde en strategi til hvordan du slipper dem.
At skabe nye måder at agere på.
– Der findes et ordsprog der hedder “New level, new devil”. Hver gang vi hæver os et niveau, er der nye kampe der skal kæmpes. Det betyder også at vi kan ikke udkæmpe nye kampe med gamle metoder. Ergo skal vi agere påen ny måde, hver gang vi vil hæve os et niveau.